Це пояснюється тим, що досить велика кількість жителів України періодично потребує юридичної допомоги у разі виникнення спірних та конфліктних ситуацій щодо житлових питань, спадщини, кримінальних правопорушень, угод з нерухомістю тощо.
При цьому потрібно знати, що кабінет приватного порядку може заснувати лише адвокат, який пройшов атестацію та співзасновники без спеціальної освіти. Останні у такому разі допускаються у кількості не більше двох людей. Основні положення прописані у статті 4 Закону України “Про адвокатуру”. Адвокатські бюро, колегії, фірми, контори та інші об’єднання у цій ситуації вважаються юридичними особами, оскільки вони належать до організаційних форм діяльності адвокатури. Правовий статус, мета, предмет та види діяльності адвокатського бюро регулюються статтею 5 Закону України «Про адвокатуру».
Як відкрити свою адвокатську фірму?

Досвідчені юристи радять фахівцям, що недавно закінчили навчальний заклад, спочатку попрацювати на господаря, ознайомитися з усіма плюсами і мінусами даної роботи і лише потім, думати про створення фірми. На перший погляд може здатися, що напрямок у цій сфері дуже простий, проте це не так. Щоб мати успіх у правознавстві, потрібна постійна праця та напрацювання основних навичок. Варто сказати, що одному створювати юридичну фірму досить складно, тому краще організувати її компанією. Успіх у фірмі багато в чому залежить від взаємин усередині колективу, тому для успішного ведення роботи потрібно створювати високоорганізовану команду. Тим часом, потрібно бути готовим і до того, що в цій справі знадобиться великий стартовий капітал.
Приблизна схема роботи над створенням приватного адвокатського бюро буде виглядати приблизно так:
1. Назва
Це одне з найважливіших рішень, оскільки ваша фірма буде ідентифікована з вибраним ім’ям. Не варто забувати і про питання щодо вибору доменного імені для майбутнього сайту.
2. Розташування
Спільне використання простору в офісі може знизити фінансові наслідки для адвоката або фірми, яка тільки починає свою діяльність. Натомість, віртуальні адвокатські бюро також стають цілком прийнятним вибором для практикуючих соло.
3. Купівля оргтехніки
Це те, без чого неможлива робота сучасного юриста. Для процесу знадобляться телефонна та комп’ютерна системи, принтер, сканер, факс.
4. Співробітники
Більшість молодих юристів воліє працювати самотужки, що дозволяє їм добре економити свій бюджет. Але в майбутньому є ймовірність того, що йому буде потрібна допомога з оплати рахунків, роздруківки документів, спілкування з клієнтами тощо.
5. Створення офісних систем
До базових методологій, які найчастіше потрібні для ефективної роботи адвокатського бюро, відносять бухгалтерський облік, систему стикування календаря, відстеження часу та виставлення рахунків, дещо інше.
6.Витратні матеріали

Адвокатська діяльність, як і багато інших, зазвичай вимагає багато звичайного офісного обладнання. До списку входить папір для записів та документів, конверти, величезна кількість липких нотаток, ручок, олівців, степлерів, хромована печатка дати, папки з файлами, гумові стрічки, скотч, скріпки для паперів та багато чого іншого.
До других, не менш важливих аспектів, відноситься також необхідність створення облікового запису для свого офісу – наприклад, запис довіри, а ще й підготовка бюджету фірми. Тут бажано звернутися за допомогою до професійного фінансиста, який допоможе скласти бізнес-план. Також варто подумати про страхування та підтримку професійної відповідальності. Не менш важлива реклама. Онлайн-формат, інформаційні бюлетені, брошури, вивіски та візитні картки – різні ідеальні варіанти для розгляду.